8 Οκτωβρίου 2010

War Shrine wip + norse update

Με την ευκαιρία του 13ου διαγωνισμού βαψίματος στο GWF, αποφάσισα να φτιάξω ένα warshrine για τους Norse μου. Το θέμα του διαγωνισμού είναι Large Model και αυτό που έχω στο μυαλό μου για το warshrine του στρατού, είναι ένα τεράστιο War Mammoth. Κάτι σαν και την φωτογραφία από κάτω, αλλά με ένα howdah στην πλάτη του μαμούθ.


Έψαξα λοιπόν να βρω ένα κατάλληλο μοντέλο για να τροποποιήσω αλλά μάταια. Μέχρι που πήγα στα Jumbo για κάτι άσχετο, και βρήκα το παρακάτω ελεφαντάκι (με κόστος ένα ευρώ).

Αρχικά δίστασα να το πάρω γιατί πέρα από τις χάλια αναλογίες, δεν είχε και καθόλου γούνα οπότε έπρεπε να το σκαλίσω με green stuff, γεγονός που βαριέμαι αφάνταστα. Αλλά σαν από μηχανής θεός, η κοπελιά μου, μου έδωσε την ιδέα: να του βάλω με κόλλα γούνα από πάνω! 

Χμμμ... σκέφτηκα. Ίσως να δοκίμαζα με static grass???

Για αρχή έπρεπε να αλλάξω λίγο την πόζα του ελέφαντα. Κόψιμο τα αυτιά, πιο κοντά πίσω πόδια, έξτρα καμπούρα και μεγαλύτερο μέτωπο - χαυλιόδοντες

Μετά ένα πέρασμα με ατλακόλλα και πράσινο στατικό γρασίδι... κ επίσης λίγο grey stuff για την πανοπλία στο μέτωπο και τους χαυλιόδοντες. Παράλληλα με μπάλσα, έφτιαξα από πάνω το howdah.

Σε αυτό το στάδιο ήταν αρκετά πράσινο για να πάρει τζάμπα το mark of nurgle αλλά οκ, δεν έμεινε ευτυχώς για πολύ έτσι. Το πέρασα με μαύρο σπρέι 2-3 χέρια και να το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής (μαζί με μερικές έξτρα λεπτομέρειες στο howdah, από πλαστικά κιτ Orcs, Ogres, Goblins και chaos Marauders):

 
Μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να το έχω βάψει για τον διαγωνισμό, ας ελπίσουμε ότι θα προλάβω...

Και μιλώντας για τους Norse μου, παρακάτω έβαλα και 2 φωτογραφίες από το πρώτο unit marauders (great weapons) που τελείωσα την προ-προηγούμενη εβδομάδα. Έβαψα το banner και 2 ακόμη marauders, οπότε είναι έτοιμη η μονάδα και πάμε για την επόμενη 25άδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου