10 Αυγούστου 2011

Yet another Crimson Fist update!

Επιτέλους οι Crimson Fists μου έφτασαν τους 1000 πόντους. Οι δύο νέες προσθήκες στο τάγμα, είναι ένα δεύτερο Rhino και ένα Predator με Twin Linked Lascannon.


Προς το παρών, η λίστα μου είναι η εξής:

HQ: Librarian (Terminator Armor), Null Zone/ Gate of Infinity

Troop 1: 10 Tacticals, Missile Launcher/ Flamer/ Power Fist
Troop 2: 10 Tacticals, Missile Launcher/ Meltagun/ Power Fist
Elite: 5 Assault Terminators, 5 Thunder Hammer/Shield

Heavy: Predator, TLLC/SLC, Extra Armor
Tranport 1: Rhino, Extra Armor
Transport 2: Rhino, Extra Armor

Σήμερα μάλιστα, κατάφερα να δοκιμάσω για πρώτη φορά στην πράξη τους CF μου με την παραπάνω λίστα εναντία σε Grey Knights και Dark Eldar.Τα αποτελέσματα ήταν θετικά και στις δύο περιπτώσεις, παρόλα αυτά θα προτιμούσα να είχα ένα Land Raider για την μεταφορά των Terminators μου οι οποίοι είναι και οι πρωταγωνιστές της λίστας... Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από τις πρώτες 2 μάχες των Crimson Fists μου:









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου