6 Μαΐου 2011

Νέοι ήρωες...

Τον τελευταίο καιρό ασχολήθηκα με το βάψιμο τριών ηρώων, κάθε ένας και για διαφορετικό παιχνίδι. Πήρα τον χρόνο μου και τους έβαψα αρκετά χαλαρά και σε πολλές πολλές μικρές συνεδρίες αλλά βεβαίως το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι και καλύτερο. 

Ο πρώτος ήρωας λοιπόν, είναι ο Boromir, captain of the White Tower! Για να "δέσει" με τους υπόλοιπους Gondorians μου, έβαψα τα ρούχα του Boromir μπλε ξεφεύγοντας ελαφρώς από τα επίσημα χρώματα της τριλογίας και της Games Workshop.



Ο δεύτερος ήρωας, είναι ένας Warrior Priest του Sigmar, για Warhammer. Τον έβαψα με σκοπό να πάρω μέρος στο Painters League του Greek Warhammer Forum. Έδωσα λίγο παραπάνω προσοχή στο μοντέλο αυτό, μιας και προοριζόταν για διαγωνισμό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι και για display. Έπεσε ένα στρώμα ματ βερνίκι και σύντομα ο Warrior Priest θα οδηγήσει μερικά State troops στην μάχη...!


Και τέλος, ο Capitan Cuervo... Ο μαυροντυμένος κουρσάρος που σπέρνει τον τρόμο στις πέντε θάλασσες για  το χρήμα και την δόξα της Ισπανικής αυτοκρατορίας. Το μοντέλο είναι από την Black Scorpion και φυσικά θα τον χρησιμοποιήσω σαν captain είτε για LotHS ή για Cutlass!


Αυτοί λοιπόν είναι οι νέοι και φρεσκοβαμένοι μου ήρωες. Το (επιτραπέζιο) πεδίο μπροστά τους ας είναι λαμπρό!!!

2 σχόλια:

  1. Απιστευτη δουλεια στο μπλε το Boromir.Παρολο που δεν μ αρεσει το LOTR η μινιατουρα τα σπαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλά φίλε μου για τα καλά σου λόγια. Η μινιατούρα βάφτηκε πολύ εύκολα και εμένα μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα. Και το καλό είναι ότι είναι πολύ "δυνατή" και στο παιχνίδι.

    Θα μπορούσες να το δοκιμάσεις πάντως σαν σύστημα μάχης το LotR, είναι πολύ εύπλαστο και ενδιαφέρον σύστημα κανόνων το οποίο μάλιστα έχει προσαρμοστεί σε πολλά πολλά διαφορετικά backgrounds (από άγρια δύση ως αρχαία Ελλάδα και πρώτο παγκόσμιο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή